今日早上無咩特別事發生
日日上堂之後都會期待快d 落堂,快d lunch
咁就可以落去打波,唔嗮成日困系無趣的班房 - -
放學!
因為一張無謂的音樂通告無交,就要一張罰抄紙,勁 唔想抄 !白癡 真系 FK
抄完就落左3樓幫托 波波 距地
興致勃勃,搞到一半,唔知咩事,流鼻血!
勁無奈,毛拉拉流鼻血~~ 真是奇怪
休息左一陣, 繼續工作........
搞到差唔多5:30 到,最後半個鐘,整到條褲 七彩繽紛 -o-
6:00 搞掂嗮 返歸~~~
波波~~ 報答我啦!hah
今日的天氣麻麻地,但都幾清涼,幾舒服~
早上6點半起身,插牙洗面,drink 完豆奶,準備出發,陪波波去灣仔比賽作戰——香港青少年分齡田徑賽
但我一上映灣巴士先發覺,死啦!波波的跑3仲系屋企餐桌上,唔記得拿啊~~死啦,本來可以準時約定波波7點在地鐵站等,點知拖累左時間,害到波波要等到7點半先可以出發,哎~~
坐左差唔多1個鐘的MTR,到左灣仔,但唔系幾清楚點去灣仔運動場,以波波的精打細算后,我們趕忙......(閱讀全文)
聽日就系波波(游建波)最重要的賽事
他依家十分之緊張
如果大家都可以去它 blog 發送信息 講一聲 波波加油!永遠by 你
咁距一定會好開心,更有衝勁的!
大家去
http://blog.qooza.hk/THINBOY
呢個網址啦!
THX
今年的陸運會真是一無是處
咩收穫都無
第一次陸運會連個牌都無咯
今次身體的確有d 問題,有時呢到痛,果到痛,勁無奈
第一日三級跳,拿個第九,都ok ,第一次玩,無抱太多信心
第二日,慘咯
一早就跑400m,跑到死死下,入去醫療室半個鐘,
接住就跑200m,本來想慢跑到終點,最少都可以為社拿一分,但為左想win,盡嗮餘下的力,但最尾都得第九,入唔到決賽。
之後唯一可以拿牌的班際接力,都無去跑。
第三日,400m&ws......(閱讀全文)
今日同家姐去左戲院睇戲 戲名叫做狗店風雲 個內容講的系兩個兒童因失去左父母而變成孤兒,只剩下只寶貝狗,他們就堅決要保護成班流浪 狗,唔比d 寵物扣留處的人捉左,小佬頭腦靈敏,創造左很多狗仔用的機關。但系呢個過程中, 并不是那么順利,情節十分感人... 呢個故事主要要講ge 系要保護流浪狗,唔好因為個樣醜就遺棄它們,它們依然......(閱讀全文)