今天是我向我媽請了一天假的日子(是特登的~)
諗住走之前見佢地多一次
話說真的很久沒有回去~
應該有一個月多沒回去。
今天的週會是看片,
本來不是
但是那人病了
所以改了看生物的片
講進化論,智慧設計...
發覺原來柏燊之前比個我地睇
我係睇到個mouse夾就記得
果時睇我係睇到訓著左囉!!!
之後高希講返係一d好深既野
連大學d人都可能都未必識
開組果陣...
我就成日睇個電話幾點
因為尋日同阿媽去左吉吉島
買左個去旅行d (澀)(唔識打個英文)
今日送黎...
高希見我好似趕時間咁
就比我講左先
之後仲幫我祈禱 tim~
thx晒你地~
|