第一日
一朝就要到機場(7:55去到)
去到就搵個領隊...
之後我同老豆去左大家樂到食早餐,
我媽同我細妹等到d行理寄左倉先食早餐
但佢地去左oliver到食早餐,
初初我以為係一間食西式早餐既店,
但原來係supersandwich...=.=
一向都係講superwich嫁啦!
阿媽係都要講個我好似唔識既地方我聽=o=
搞到我走到指示版到睇係邊到。
食完,
9點幾就入去...
坐左陣就上機
係一架大機尼,
好多人,
平時返去廈門果d係細機,
好內冇坐過大機,
要數既話差唔多6,7年前去泰國果陣。
上到機等起飛。
一起飛冇內之後,
空姐派早餐
3條mini既叉腸加兩隻餃子加香蕉蛋糕加水
不過就麻麻地好食
落左機之後,
第一站係去九份,

食下果到d小食,
食左牛肉面,炸蝦丸,cheese棒
^--牛肉面
^--炸蝦丸
係條街入有個打好潮既aunt賣腸
^--第一眼見到佢就覺得佢好正right?
影左張果到d公車

臨走之前影左三張風景
^--係牛肉面裡面影


之後去左浸溫泉(椰林溫泉)
不過我冇去浸


去完溫泉果到之後就落山
去食夜晚果餐
去左全台灣最高既101

之後返酒店
冇內就諗住去豆腐街(市林夜市)
諗住搭的士果陣
個司機話果到就快關lu~
我地去左7仔行,
行遠少少去左永和豆漿到
買左豆漿同油條返酒店到食
的確果到d豆漿同油條超正
夜晚係酒店到睇電視
睇animax同黑girl
睇到12點幾點訓lu~
第二日
係酒店到食左早餐
之後去左忠烈祠到睇人操兵(交更)


之後去左故宮到睇野&聽導遊up野
then去左士林官邸到睇宋美齡既車
睇完就去左食晏就
食完去左西門町到

覺得果到好似日本既街咁。
之後就要坐3個幾中既車去台中
去到台中果陣都7點幾lu~
食完飯去左中華路夜市
不過冇咩野睇
好快就上返車到返酒店。
第三日(日月潭)
第一站去左孔雀園到睇孔雀
不過d孔雀都冇開屏
因為過左開屏既時間
而且d尾都掉得7788。
then去左文武廟到睇
^--文武廟
^--日月潭既風景
我地去左d當攤到食左野豬腸(好似腸仔咁,不過大條d,都幾好下)
之後去左唯一會去既九族文化機動樂園到玩
不過得兩個幾中玩
所以睇左場show
落返山到玩左個太空之旅
好似hk既op
坐係張椅到,張椅係咁動
不過冇op咁好玩囉!
坐後幾排既人
佢地玩得好high囉!
我唔覺得好玩,op果個好玩d
而且入面係冇冷氣囉=.=
之後坐左一次太空山(過山車)
入到去又熱又黑
咩都睇唔到囉!
係咁左右搖。
玩完上返車
^九族文化機動樂園門口
如果d時間唔係咁迫既話,
應該果到幾好玩。
又坐3個幾中既車去高雄
去到又係食夜晚果餐,
係酒店到食
食完冇內就去左六合夜市到食小食
唔知我地係唔係行錯路
行左半個幾中先到
個導遊又話好近喎!
果到的確幾多野食下
買左d返酒店食。
第四日
去左孔子廟到
^--孔子廟門口
之後再去左蓮池潭到
then去左美濃客家民俗村到食晏就
^--美濃客家民俗村其中一家店
得幾間野
行完就去左食客家菜
去佛光山路途見到颱風既威力





之後去左佛光山


之後去左大遠百貨行街
行完本身去六合夜市
但我地跟有d團友去d有冷氣既地方
所以去左最新既漢神巨蛋到食野同行街
果到個lift超靚
^--係個lift到
之後上左書店到睇書
超多漫畫書囉!
又分左中文,english,日文版
^--其中一個書架
果到裝漫畫既書架大約四,五個衣d書架
全部only裝漫畫
之後我地就坐捷運(地鐵)返去
去到美麗島站(六合)落車
^--巨蛋
^--捷運
又係六合買左d野食返酒店又食過。
最尾果日
又去多一個忠烈祠到
^--忠烈祠

果到睇到高雄市既風景



之後我地去左dream mall到坐hello kitty犘天輪
係摩天輪入面有冷氣超正
唔只得kitty,仲有xo,大口仔,玉貴狗,melody
^--hello kitty 摩天輪
^--hello kitty

^--布丁狗
^--得幾個既360度透明
係摩天輪上到最高,
睇到全個高雄市











之後係門口到見到一對世運既吉祥物

之後就去機場lu~
ps.記憶卡小位(得果512mb),所以比較少相(衣到唔係全部相,只有部份)
|