7月13日
今朝9點幾起身,
落左去m記到搵安怡同育賢
食埋早餐就返學校傾計,
係2樓見到好多老師,
個個都好忙咁...
之後上左3樓圖書館,
同may姐傾左陣,
湯太入尼一齊傾
傾到素素佢地放學。
我,阿沈,素素同涼亭一齊去左食韓燒。
好味道呀!
多謝素素請我食^^
本身諗住同涼亭去mk到行街,
但係真係太熱,
所以改左去涼亭屋企到玩。^^
多謝涼亭今日教左我好多野^^(對我尼講好多野)
可能要叫你做涼亭miss啦!!!xp
下次同阿魚再去你屋企到再玩過。
我地兩個5點幾開始訓係sofa到睇電視,
舒服。
睇到6點半到就落去搭車去mk搵細妹同mami。
|