個人資料 登入 登出 XANGA 傅穎日記

暱稱: Lo Wing

« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友

我的連結
janet's 日記
LingLing's 日記
lsc網
My Xanga
Theresa's blog
Theresa's網
我的hi5

最近訪客
最近沒有訪客

2009-07-14
2009 年 7 月 14 日  星期二

 

7月13日

今朝9點幾起身,

落左去m記到搵安怡同育賢

食埋早餐就返學校傾計,

係2樓見到好多老師,

個個都好忙咁...

之後上左3樓圖書館,

同may姐傾左陣,

湯太入尼一齊傾

傾到素素佢地放學。

我,阿沈,素素同涼亭一齊去左食韓燒。

好味道呀!

多謝素素請我食^^

本身諗住同涼亭去mk到行街,

但係真係太熱,

所以改左去涼亭屋企到玩。^^

多謝涼亭今日教左我好多野^^(對我尼講好多野)

可能要叫你做涼亭miss啦!!!xp

下次同阿魚再去你屋企到再玩過。

我地兩個5點幾開始訓係sofa到睇電視,

舒服。

睇到6點半到就落去搭車去mk搵細妹同mami。

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 88 | »