wowowo~~~ 此刻的心~情除了*/興奮還是!! 興奮
今日世史同埋電腦@都大好( ._.)
信心爆燈!!! + ☆*''
but...../ 係放學戈時發生左一樣"大"?事
『學校火燭』...(驚愕) 聽聞好似係初x甲課室的 "[跳錶si]//
其實我都唔清楚$ 只係戈時開緊會.....突然咁之間! 李xx先生就叫我地走lo ~
然後miss joey同埋 陳xx就開咪....仲有( 噹噹 ) 聲 叫我地快 d 走出去學校 )))__
走到去街口戈度就見到! 四架消防bus 同埋兩架ambulance 奔馳! (wow~)
哈哈~ # 今晚睇下新聞先.....應該會報掛 ~
-----------------------------------------------------我是高興分隔線-------------------------------------------------
唔通仙劍四就真係只剩下300套!? >^<"
我唔要丫!! 我吾要飲恨而終.........___睇黎都要快d去買先得=
等我丫!!!!~ 我黎啦 !!!~/%
by 正在shot上腦的我 in 黑mama的客廳
|