|
|
| {★}`今天是 2008 年 5 月 25 日 星期日 |
| Blog的啟動&Story的寫作!? | | 經過某人和某人和...[嗶──] and myself 的慫恿下
`我開了這個blog...! 然後 ~ 又在[嗶──] 的慫恿下,無自知之明的我──
居然又想到要寫Story..." ( 大震撼 )
看來我是仙劍菌上腦,連Story都要圍繞它,( 我一生就喪給它了 )
靈感:居然是遊戲說明手冊......古國姜國公主龍葵,因國都被敵國圍困,太子欲鑄魔劍以解兵危,劍未鑄成而城破,龍葵躍入鑄劍
爐自盡,魔劍因處女之血而天成......( 就這樣,我想信呢度會係Story的Ending )
時期:春秋( 要睇多d古代書先得 - 3 - )
大致內容:不明瞭......不過可以confirm──結尾會全部人都死哂~ ^﹏^|||
► 唔知呢股熱血會流幾耐 ♫ 流丫 ♫ 又就黎考試啦 ♫ 呢兩樣野冇可能同時進行丫 ~
by 正在溫生物 的我 / in 寒冷的客廳
| | 發表時間:2008-05-25 06:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 |
|