|
|
| {★}`今天是 2008 年 8 月 12 日 星期二 |
| 我返泥..啦 >3 | | 自從...' 搬左去賢弟屋企之後 ]]
我就無打過BloG 卡,.. >__< 今日返到屋k 我的熱血!# 又返黎 @0@
重拾最初的熱誠.,.& 執著 & 堅持*- and the most important 's 精神 ☆! yo
-------囧 si 你
仲未買新電腦呀.. 未玩到仙4呀... 唉 此日遙遙無期 / 靜某忐忐忑忑
以下↓ 不喜者勿看 [ pal 抒臆 ]
話說)) 前幾天看了仙聯的一片驚人報道@口@ ----- 要拍仙三了 // 哎
仙一就算了 , 還要 [ 嗶---- ] 了雪見 ! 龍葵 ! 景天 ! 花楹 ! 長卿 ! 下刪數十個.....{......]
那個演員表.* 真是讓小女子汗顏lll 胡歌----你又來趕這趟混水幹啥呢 !@@!
( 題外話太多了 )
-------------------我是萬囧莫敵分隔線------------------------
呢排,,, 我想改英文名呀 ~^
大家有提議mo ???
by 等待的我 in 充滿元寶爉燭香的客廳
| | 發表時間:2008-08-12 11:54 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | ... | 242 | »
|