|
|
| {★}`今天是 2008 年 8 月 14 日 星期四 |
| Blog的整修 ~! 完畢 | | 今日)) =] 將個blog 番新 ^_^
老娘我作夢也沒想到** '' 會弄成這個樣子...&
應該還可以接受吧 ...<3
還有不到十分鐘就是 [ 嗶___] 's 生日了 >__< 開心ma??
--------------------------------我是裝修分隔線---------------------------------
點解朗朗會5中意我ne..?_?
成日叫我走~ 走 ! =[ 你大個我5教你功課 !! ;;
{ 不過....我原諒你啦~ 得2歲....\\ 可能都唔5知我係冰個...]]
--------------------------------我是bb分隔線------------------------------
今朝發現 !!----- 眼角下面多左兩粒' 墨! @@
by 回了家的我 in 悶熱的客廳
| | 發表時間:2008-08-14 11:57 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | ... | 242 | »
|