唉 今日紅雨 下就班又唔洗番啦!!!!!!!!!好憎天文台喔....
今日上堂
鬧鬧鬧
講講講
鬧完再講 講完再鬧
=口="
仲話要調位=,=
因為開學果陣....潘老師比我地自己選位坐
咁緊係.....由上堂傾到落堂嫁啦
e家要調位喎
唉 算啦 都傾左咁多日囉
都夠啦.....
今朝醒左 原來得22度=,=
番到學校仲涷 特別係樓梯果度
好涷喔
上堂又悶
今日係蔣英雪既生日會....
我到今朝都未買禮物喔
所以約左黃兆鋒同廖煒駿早d出黎買
我買左隻白豬 黃兆鋒買左隻累豬 廖煒駿買左隻狗仔
之後就去等埋其他人喇
我 何x而 林凱汶 黃兆鋒 廖煒駿 黃俊傑 當然仲有蔣英雪啦
我地11點幾上到佢屋企
我地玩電腦呀 玩xbox呀 玩電話呀
好嘈好嘈 (最大原因係因為成日笑)
唔知幾多點 我地落公園玩
好熱喔
玩完又上番去
食完cake 又玩多陣
6點幾 除左林凱汶同蔣英雪之外 我地就走哂喇
好好玩 好累^^
今日落雨
好大呀
我2點要去北角唱歌
去到果陣好大雨喔
我行到去 佢地話岩岩紅雨 唔洗上堂
我頂....
於是我打比呀媽 佢就黎車番我走喇
=,=
今日係敬師日
尋日潘老師小息排隊果陣叫左我同蔣英雪出去=口=
佢問我地兩個邊個想敬師日(姐係今日啦)上台講d野
好似係關於敬師日既野
咁呢d野...我地緊係好禮讓嫁啦=,=
於是用著名既 ── 包剪搥 黎決勝負喇
仲洗講既...梗係.....
我輸左啦 *&^%$#$%^&*
於是 夜晚果陣...
我打比蔣英雪
多得佢同佢呀媽....
我成篇野作哂
真係唔該哂喇~~~
到左今日.....
我同6b果個要留到1-4年級個早會
6b果個(陳惠x)讀左好耐=口=
我開始有少少驚=~=
我果篇好短喔....
我讀完 成個人鬆哂~
敬師日.......=口=