哇卡卡
今日番學 見番d朋友 好開心 
我一番到去 就要排隊 我仲好驚 唔知邊個做班主任
我見到潘雅詩企係我地班前面 諗緊會唔會係淨係bring我地上課室 跟住比番陳sir教(咁就死喇 我諗起佢個口都好想 )
我係度諗 如果係陳sir 咁我地上到課室梗係又要企好耐 聽佢講野嫁喇
我愈諗愈驚....
跟住我地去開學禮
有好多新老師,有一個幾靚仔,有一個超似許老師←似到爆
呆左差唔多30分鐘
就上課室lu(我地個課室居然係以前6a既)
上到去
先知原來我地既班主任....
居然係潘雅詩老師 嘻嘻
(陳sir好似係教4c)
我真係好好好開心 (最主要係因為佢好似完全唔知道我地5年級果陣d野)
仲有 e家小食部好勁(終於似番小食部喇)
有魚蛋三文治熱狗薯x氣水咖啡居然仲有─ 香 菇 貢 丸
嘻嘻
|