─§沙律§─ 既日誌→



2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天


正式上堂lu~ 分類: 未分類

今日開始跟時間表上堂

中文教得都算幾快嫁喇...

英文...=_=....

Miss ho教

數學係姚老師教

我覺得唔錯

至少好過.....果個啦

仲有我決定唔參加英文朗誦

我要參加中文!!!

 




2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天


朗誦 驚訝 分類: 未分類

今日班主任課

我對對下暑期作業(我仲有一兩題未做  所以有少少心虛)

潘老師無啦啦叫我出去  我梗係驚啦  我d暑期作業....

我估佢係咪睇到我係咁寫寫寫

我出到去

佢又叫我攞本中文書

我咪攞囉

佢叫我讀第1 同2段

我讀完

佢又叫叫叫

叫哂全班

放學果陣

佢話我啦蔣英雪啦余蔚沁啦黃兆鋒啦陳詩鑫啦好多好多

叫我地番屋企問呀媽參唔參加中文朗誦

我呀媽當然係話....好嫁啦

有邊個呀媽唔係叫仔女參加呢d野丫

跟住我打比蔣英雪

想問佢個人簡介點做

佢同我講佢唔係好想參加朗誦

我咪叫佢參加囉

還掂都最後1年囉

咪當玩下囉

之後廖煒駿sms話我知呀飯同陳詩鑫都去

咁我更加冇理由唔去啦連佢地都去

佢又話佢又想玩下

唉  你出黎讀果陣正經d咪好囉=_=

 

唔知我地會唔會攞獎呢..嘻嘻




2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天


班長...T^T 不安 分類: 未分類

今日選班長

老師叫自願果d人行出黎...得蔣英雪一個肯行出黎  佩服佩服~

好喇  得佢一個唔夠...就提名啦...

最後..有蔣英雪何榮歡我梁碩軒廖煒駿呂晉榮(←哈哈呢兩個...好勁)同譚蔚霖

選選下  合唱團果d要落去選拔喎  於是合唱團果d(我都係)就成掤人落去

唱完上番黎...

結果...唉...

蔣英雪25票

我同呀何榮歡一樣22票

但係老師選左何榮歡(!@#$%^&*^%$#)

佢話因為要一男一女好d  =_=

好無奈咁  我同譚蔚霖做助理班長

唉 =,=




2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


今日番學lu~~ 愉快 分類: 未分類

哇卡卡

今日番學   見番d朋友   好開心

我一番到去  就要排隊  我仲好驚  唔知邊個做班主任

我見到潘雅詩企係我地班前面  諗緊會唔會係淨係bring我地上課室  跟住比番陳sir教(咁就死喇  我諗起佢個口都好想)

我係度諗  如果係陳sir  咁我地上到課室梗係又要企好耐  聽佢講野嫁喇

我愈諗愈驚....

跟住我地去開學禮

有好多新老師,有一個幾靚仔,有一個超似許老師←似到爆

呆左差唔多30分鐘

就上課室lu(我地個課室居然係以前6a既)

上到去

先知原來我地既班主任....

居然係潘雅詩老師  嘻嘻

(陳sir好似係教4c)

我真係好好好開心 (最主要係因為佢好似完全唔知道我地5年級果陣d野)

仲有  e家小食部好勁(終於似番小食部喇)

有魚蛋三文治熱狗薯x氣水咖啡居然仲有─ 香 菇 貢 丸

嘻嘻

 




2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天


183club... 愉快 分類: 未分類

今日我終於認認真真咁聽左成隻183club既新碟...好好聽 

嘻嘻  我覺得一把傘..再一遍同i'm so hot好好聽呀

前果幾日係台北見到183club(真人呀  嘻嘻 河粉應該好想去)

個個都係哂度...就係冇左紹偉...唉...

行書又阻住左明道喎....不過見到佢地都好好嫁喇

就係咁  我買左隻碟  一張poster lu←好大張

諗諗下....我好好彩...本來果日唔係去台北車站嫁(姐係見到183club果度)

果日係因為冇地方去..就去果度買野

嘻嘻  好開心



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »


lioncat123
暱稱: 沙律
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
» 最新日誌
何靄而生日會
生日~
肚痾...好辛苦>.&l...
2006-10-14
便服日
» 日誌分類
全部 (26)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 7
今日人氣: 2
累積人氣: 758
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann