呀呀呀呀呀呀
我呀哥唔知咩事
居然係屋企堡中藥
堡左4,5個鍾
所以我就一路玩電腦...一路按住個鼻=_=
就係咁 我按左4,5個鍾
個鼻好紅
=口=
呀~~~~~~
今日終於番到香港喇
好好好好好好累
早幾日去左台北玩
酒店果度有電腦
玩到msn不過打唔到日誌
呢幾日好開心
不過唔係跟團
所以有時會留係酒店度無聊
但係我覺得好玩過跟團 keke
好累喇
下次先打
哇卡卡
聽日就去台北玩喇...好開心
嘻嘻 呢幾日博命做暑期作業....終於得番6頁咋.....
今日做埋呢幾板 就掂哂喇~卡卡
好累...
同呀媽去左買野 哇 我買左個充電器 比我部ipod充電嫁 卡卡
跟住係康怡見到蔣英雪 我呀媽同佢呀媽又講左一陣啦
講完...我就番太古喇
仲買部數碼相機tim
今日同d朋友出街睇死亡筆記
好好睇
跟住買左副啤排
成幫人上哂我屋企啦
玩到好嘈
結果我細佬醒左
跟住又落公園無聊
好快....d人走哂喇