| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 11 月 16 日 星期四  |
冇咩野做既日子.,  |
今日就冇咩野打,,,
係學校冇咩野做,,,
番到屋企好累,,就去左訓覺
咁就一日啦,,
聽日應該有多d野打既,,
88
|
| 刊登時間︰2006-11-16 10:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 15 日 星期三  |
打番日記lu,,,  |
好耐冇打日記lu,,,不過都唔知打咩好,,
今日上堂過陣,,好悶牙,,d人右4,,訓唔到覺,,唉,,
之後小息諗住洛去f.!搵一個人,,洛到去,,我叫佢,,
不過佢聽唔到,,算啦,,
之後 到左lunch果陣,,成班洛左去下面玩,,
之後上左去傾計,,之後有班友係到打交,,
我地咪睇下lo,,頂,,優仔既打交,,冇野睇,,
番到屋企,,都冇咩野做,,開左msn,,
我一開就,,就睇下xxx有冇on,,
唔打全名,,比人睇到就比人話咩啦,,
點知佢冇on,,失望,,過左陣,,
佢on左,,咪同佢傾左陣計,,
之後就冇野喇,,
唉,,青苗幾時有波3架,,miss張牙,,
記得12號係我架,,唔好比人牙,,
唔係我唔踢,,
9_9 |
| 刊登時間︰2006-11-15 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 18 日 星期三  |
| 無啦啦比人留堂,,, |
唉,,今日上PE果陣番黎果時,,
有俘仆街講粗口,,之後我地右聽唔到邊個,,
搞到全班男仔都比人留堂,,如果係我地講既話,,我地一定認,,
之後個個咪寫低見到D咩LO,,搞到冇得食飯,,
之後放學果陣右要小測,,不過我識,,,應該合格,,,
但係我今日做左一件好冇用既事,,,
希望可以補救啦,,唔講啦,,88 |
| 刊登時間︰2006-10-18 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|