| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 9 月 28 日 星期四  |
| 比人留堂=.='' |
唉..今朝上堂果時悶到唔知邊....
ha~~~
之後到左lunch果陣 小肥肥同祥哥話要隻秋wo~~
之後祥哥右走左去嘈陳國清=.='''
唔知佢有冇比人打呢...
唉...都係佢自己既事...
但係今日果個楊培鈐好似唔鋸我咁...
我都唔知發咩事 不過算啦...冇理佢
之後放學比人留堂 諗住走架啦
但係見d fd唔走咪冇走lo~~~ 之後番左屋企lu~
聽日右踢波先
888
|
| 刊登時間︰2006-09-28 06:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 21 日 星期四  |
力仔今日勁猛...^^  |
唉!!今朝番學果時右唔見果個人....
都真係唔知點算好=.='''
到左上堂果陣 全部人訓曬 得我同我個fd吹水
但係到左lunch果陣 果條撚樣 唔比我地小息
之後成班屌佢lo~~
力仔果陣最勁...走去串果條友
之後我地成班都過埋去空佢
到左第8堂 king仔同祥仔隻揪wo
頂...諗住整開佢地 點知果兩條友打埋我
打到我個面紅左
番到屋企 牙媽問我做咩...我話係打波果時整親lo~~
你地知啦 我都唔講大話既 係咪先
唉!!
都唔知點算好 右唔知你心諗緊咩野wo
都唔真係真係唔知點算好...
今日打住咁多先
聽日再打 88 |
| 刊登時間︰2006-09-21 09:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|