| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 16 日 星期一  |
失望既一日= ="  |
唉,,今日7點9先起身,,好在都番到學校,,
番左去喇喇聲上去家政室到整野,,唔係右比人濕啦!!
之後今日整牛排,,wo,,我整得好辛苦架,,之後叫左邊個邊個比左邊個邊個食,,
唔知佢鍾唔鍾意食呢,,果個牙霖同JJ食左幾件,,跟住比老師收左= =''
之後我叫佢地,,"你地死都死死番番黎牙"好在老師有比番我,,,
跟住見到青仔同一條ON9仔隻秋,,打得勁激,,跟住放左學,,係學校到玩左陣
之後番左屋企LU~~
|
| 刊登時間︰2006-10-16 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 15 日 星期日  |
| 死啦,,,整親隻腳牙,, |
今日 11點幾先起,,,唉玩左陣電腦
之後3點鍾去左踢青苗=.="
小佢個喇巴..整親隻腳牙,,
番到去屋企,,出左中環飲,,
番到屋企都10點幾,,,
玩左陣MSN,,諗左陣野,,,
唔講住牙,,聽日再講 |
| 刊登時間︰2006-10-15 11:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 1 日 星期日  |
踢完波lu~  |
ha~~~"
今朝去左踢比賽
和呂記...贏WL
聽日右要踢lu∼∼
但係聽日係對譚李牙,,,
都唔知點算...
唉...今日右冇人叫我去打籃球...
好悶牙,,,,
算啦..聽日再打牙,,
88 |
| 刊登時間︰2006-10-01 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|