2008回顧
今日係12月30日.
各位..Happy New Year
2008年仲有一日就要走.
要變成2009年.
我要係2009年加油努力_*
係2008年.
我過得真係好開心.
08年最開心排行既TOP FIVE :
1) 可以係少年團彈中阮
2) 表演既時候同張嘉樂,曉君,嘉敏等人一齊玩
3) 中中粒成為勁好既朋友
4) 識左一班新既朋友. 上年1B個班
5) 入左箏團
2008年真係好開心丫..
特別係去表演.
我記得新春音樂會既時候既爆笑野:
我同唔知邊個邊個傾怪談.
我係度講緊"落仔"
跟住張嘉樂行過尼問:
你地講緊咩?
我同佢講:
落仔囉!
佢同我講:
咩"樂仔"呀?你叫我牙?
我地成班人o左....
我地講緊墜胎.....
2008年真係好開心!
不過我相信2009年會仲開心砵. (^"^)
中中粒.
唔好咁唔開心啦.....
你快D講:
電話姐.......我豪比你!
中中粒要開心唷~
唔好再唔開心耶___*
Exam ...
仲有幾日...
加油丫大家...."
|