2008回顧

今日係12月30日.

各位..Happy New Year

2008年仲有一日就要走.

要變成2009年.

我要係2009年加油努力_*

 

係2008年.

我過得真係好開心.

 

08年最開心排行既TOP FIVE :

1) 可以係少年團彈中阮

2) 表演既時候同張嘉樂,曉君,嘉敏等人一齊玩

3) 中中粒成為勁好既朋友

4)  識左一班新既朋友.    上年1B個班

5) 入左箏團

 

2008年真係好開心丫..

特別係去表演.

我記得新春音樂會既時候既爆笑野:

我同唔知邊個邊個傾怪談.

我係度講緊"落仔"

跟住張嘉樂行過尼問:

你地講緊咩?

我同佢講:

落仔囉!

佢同我講:

咩"樂仔"呀?你叫我牙?

我地成班人o左....

我地講緊墜胎.....

2008年真係好開心!

不過我相信2009年會仲開心砵.   (^"^)

 

中中粒.

唔好咁唔開心啦.....

你快D講:

電話姐.......我豪比你!

中中粒要開心唷~

唔好再唔開心耶___*

 

Exam ...

仲有幾日...

加油丫大家...."

 

2008-12-30 08:39 PM-  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 165 | »