2011-05-11

如果...

5月放假就好啦> <

我...我想上廣州食野> <!!!

如果...

家姐快啲考完試就好啦> <

我好悶-v- btw我唔敢咁大工程攞啲鋼煉黎睇> <

如果呢XD 時間可以返轉頭就最好啦> <

時間過得太快 我好多野都後悔左-v- 真失敗-0-

如果我每日可以訓8個鐘就好啦> <

如果... 我依家可以開冷氣就最好嚕XD

2011-05-11 10:35 PM-  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 165 | »