如果...
5月放假就好啦> <
我...我想上廣州食野> <!!!
家姐快啲考完試就好啦> <
我好悶-v- btw我唔敢咁大工程攞啲鋼煉黎睇> <
如果呢XD 時間可以返轉頭就最好啦> <
時間過得太快 我好多野都後悔左-v- 真失敗-0-
如果我每日可以訓8個鐘就好啦> <
如果... 我依家可以開冷氣就最好嚕XD