Open Days
OpenDay 好開心;]
Choir + CO
SCC CO好野>口<
你地黎睇我地CO表演 我真係好好好好好好開心架;]
既然啫喱話... 佢見唔到我係邊- -
不過lolita話我型XD 真係好好好好好開心架;]
Open Day第二日
即係20/11
即係中樂團比賽的大日子;]
個日真係好好好好好好開心架;]
book唔到車- -
孫sir 開車車我地啲樂器去;]
我地攞左小組冠軍 真係好好好多謝佢啊>口<
金魚仔仔可以返中樂團啦>口<
好好好好好好好感動啊
老實講 我等左呢一日好耐啦>口<
感動到想喊囉~_~
係化妝間玩到癲晒囉
成班人high大左-0-
黃_傑個嗩吶都係好嘈-0-
我話: 好 再吹就除晒佢啲衫 推佢出去游街XDD
其實 南屯官的人同我講
佢地係佢個化妝間大叫:嗩吶唔好嘈啊XD
哈哈哈
我地小組冠軍 要表演
我個小鈸
打打下條絲帶斷左
成個小鈸跌左落地-0-
好多人睇住- -+
佢真係唔聽話-0-
上一次表演彈斷弦
前年比賽跌左三角鐵支棒-0-
佢地真係... 好唔聽話-口-
不過真係玩得好開心;]
黃_傑食哨子啊XD
好搞笑;]
係化妝間影團體相XD
好得意啊;]
不斷見到有人o-shaped mouth=]
總之 最好玩都係熄燈嚇人;]
不停叫人上我地化妝間 一開門就嚇死佢地;]
好好玩;] 我地係2號化妝間 密碼係0175* 快啲上黎啦XD
好好好好好好好好好開心啊個日
不過堅係唔捨得F.5出年走囉
原來我好多fd咁快就大個仔啦/-\
超人詩詩霈如........................等人出年都走啦
我超唔想你地走囉/-\
你地走左我以後點過世-0-
我驚我會唔捨得你地走會喊架/-\
好采仲有2條金魚陪我
金魚仔仔有你在真好;]
羊咩有你在仲好>口<
|