Open Days

OpenDay 好開心;]

Choir + CO

SCC CO好野>口<

你地黎睇我地CO表演 我真係好好好好好好開心架;]

既然啫喱話... 佢見唔到我係邊- -

不過lolita話我型XD 真係好好好好好開心架;]

Open Day第二日

即係20/11

即係中樂團比賽的大日子;]

個日真係好好好好好好開心架;]

book唔到車- -

孫sir 開車車我地啲樂器去;]

我地攞左小組冠軍 真係好好好多謝佢啊>口<

金魚仔仔可以返中樂團啦>口<

好好好好好好好感動啊

老實講 我等左呢一日好耐啦>口<

感動到想喊囉~_~

係化妝間玩到癲晒囉

成班人high大左-0-

黃_傑個嗩吶都係好嘈-0-

我話: 好 再吹就除晒佢啲衫 推佢出去游街XDD

其實 南屯官的人同我講

佢地係佢個化妝間大叫:嗩吶唔好嘈啊XD

哈哈哈

我地小組冠軍 要表演

我個小鈸

打打下條絲帶斷左

成個小鈸跌左落地-0-

好多人睇住- -+

佢真係唔聽話-0-

上一次表演彈斷弦

前年比賽跌左三角鐵支棒-0-

佢地真係... 好唔聽話-口-

不過真係玩得好開心;]

黃_傑食哨子啊XD

好搞笑;]

係化妝間影團體相XD

好得意啊;]

不斷見到有人o-shaped mouth=]

總之 最好玩都係熄燈嚇人;]

不停叫人上我地化妝間 一開門就嚇死佢地;]

好好玩;] 我地係2號化妝間 密碼係0175* 快啲上黎啦XD

好好好好好好好好好開心啊個日

不過堅係唔捨得F.5出年走囉

原來我好多fd咁快就大個仔啦/-\

超人詩詩霈如........................等人出年都走啦

我超唔想你地走囉/-\

你地走左我以後點過世-0-

我驚我會唔捨得你地走會喊架/-\

好采仲有2條金魚陪我

金魚仔仔有你在真好;]

羊咩有你在仲好>口<

 

2010-11-22 05:14 PM-  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 165 | »