2011-07-26

原來琴日大家都去左書展>_<

琴日一路行一路諗住如果睇到邊個會點呢>_<

哈哈 好傻XD

今日開facebook 我發現佢地真係去左書展>_< 哎呀! 點解琴日巧遇唔到架>^<

見一面都好啊>_<!!!

連delphy都見唔到T^T sosad

13/8*V*

2011-07-26 07:46 PM-  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 165 | »