原來琴日大家都去左書展>_<
琴日一路行一路諗住如果睇到邊個會點呢>_<
哈哈 好傻XD
今日開facebook 我發現佢地真係去左書展>_< 哎呀! 點解琴日巧遇唔到架>^<
見一面都好啊>_<!!!
連delphy都見唔到T^T sosad
13/8*V*