2010-04-29
話說今日呢
我喉嚨痛加流鼻水 不過比琴日好左好多架啦
今日唔係真係黑到咁呀啩-,- Music performance
竟然 竟然抽左聽日喎/-\
仲要係第二組添呀/-\
不過我深信 我吓吓聽日
聽日我一定會好返架
一定可以唱好歌比大家聽 大家就洗定隻耳聽我地唱啦xd
( 希望唔會搞聾你地隻耳仔啦xd
希望上帝可以比我一個健康的身體 聽日好返 唱到好聽既歌啦=]
嗯 我一定會好返架 (好強既意志>口<
其實呢 我今日一直以為自己有帶姐
但係 原來我冇
中樂團之後先知道冇帶-,-
見到peggy 原來佢都冇帶
KK都冇帶-,-
某琵琶仔的mum比左一把我地
結果 三人用一把-,-
都好過冇吖xd
聽日 大家加油唷\ - /
|