2010-04-28

哇哈 好久也沒有打qz啦

好 我依家又想打返啦

會考的小朋友要加油唷

羊咩同家姐要比心機哇

羊咩 我好掛住你唷 考完快啲返黎探我唷

今日鼻敏感又發作 好痛苦/-\

不過依家好返啦:)

星期5 希望唔好抽到我地個組啦Music

我未準備好喎/-\

加油       頑張ります:)

今日生果日

本來攞左隻蕉 不過見到博士個橙就忽然好鬼想食

結果呢   我同博士交換左>口<

有橙橙食  不過我講個啲量詞  好似錯得好樣衰-,-

呵呵呵 唔緊要啦xd

大家聽得明就得啦=]

 

 

 

大塚愛 頑張ってください

ネコが見っけた 赤い風船 ←  大塚愛的繪本

PUSH PUSH

2010-04-28 11:25 PM-  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 165 | »