2010-04-28
哇哈 好久也沒有打qz啦
好 我依家又想打返啦
會考的小朋友要加油唷
羊咩同家姐要比心機哇
羊咩 我好掛住你唷 考完快啲返黎探我唷
今日鼻敏感又發作 好痛苦/-\
不過依家好返啦:)
星期5 希望唔好抽到我地個組啦Music
我未準備好喎/-\
加油 頑張ります:)
今日生果日
本來攞左隻蕉 不過見到博士個橙就忽然好鬼想食
結果呢 我同博士交換左>口<
有橙橙食 不過我講個啲量詞 好似錯得好樣衰-,-
呵呵呵 唔緊要啦xd
大家聽得明就得啦=]
大塚愛 頑張ってください
ネコが見っけた 赤い風船 ← 大塚愛的繪本
PUSH PUSH
|