2010-01-27
痴線 今日又比人話我冇大冇細囉
我係架啦 你一刀砍死我啊笨
用左個電話咁耐我都未話你添呀
我唔使用咩
仲要講到爆大聲 癲架
我伸個懶腰都比人話我唔尊重電話中既人(我個grandpa)
我點知你同邊個講電話喎
你又唔講 我係吵 我忍
咁你講電話咪走進你個room囉
話我 你痴線架
我好燥囉 有個細佬煩*住晒
成日過黎睇我打啲咩
煩到爆囉 邊有人好似人咁8架
成日都睇 我係要唱衰你啊
睇完我打咩又周街唱
痴線 勁賤格囉
佢仲要同我啊媽講我打咩喎
痴線
唉唉
真係陰公
我腸胃炎仲未好
唔知點解一到夜晚又肚痛T^T
真係慘
|