2010-01-27

痴線 今日又比人話我冇大冇細囉

我係架啦 你一刀砍死我啊笨

用左個電話咁耐我都未話你添呀

我唔使用咩

仲要講到爆大聲 癲架

我伸個懶腰都比人話我唔尊重電話中既人(我個grandpa)

我點知你同邊個講電話喎

你又唔講 我係吵 我忍

咁你講電話咪走進你個room囉

話我 你痴線架

我好燥囉 有個細佬煩*住晒

成日過黎睇我打啲咩

煩到爆囉 邊有人好似人咁8架

成日都睇 我係要唱衰你啊

睇完我打咩又周街唱

痴線 勁賤格囉

佢仲要同我啊媽講我打咩喎

痴線

 

唉唉

真係陰公

我腸胃炎仲未好

唔知點解一到夜晚又肚痛T^T

真係慘

2010-01-27 09:43 PM-  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 165 | »