病左 一口一"

比個中醫坤左

又話我中暑   好少事

食一劑虊就冇事  一口一"

點知今日比昨日仲要嚴重

又有咳   又有鼻水

又發燒  又有痰

頭痛到返唔到學

食唔到早餐

於是我請左病假

去左睇醫生 一口一"

個醫生話我感冒

食左佢比我啲虊之後爆眼瞓

不過食完佢啲虊之後就好返嚕

頭痛冇晒   咳都冇嚕    又冇鼻水

燒都退左

咩事都冇   好返晒嚕

不過把聲沙晒

老師話要退左燒2日後先返得學

所以我應該星期五就返得學嚕

好想快啲返學

 

好多謝所有今日關心我既人

包括今日打電話比我個啲人啦

嗯我會好好休息  飲多啲水

我一定會好快好返的話>3<

加油

 

 

p.s.  我冇返學校個時    可唔可以搵人幫我抄notes?

2009-09-09 06:52 PM-  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 165 | »