2009-09-12

我好返啦  (除左有少少咳)

E生話我可以返學

我星期一一定返到黎的>3<

好掛住大家唷

又要做功課

原來KK話比我知病左之後返學都要交齊啲功課

做死我咩

一次過要完成之前的功課

好驚做唔晒

我一定要加油

之前病左miss左好多野

好驚追唔上啲進度

點解我一開學就病左架

吓吓   你要加油呀

快啲KO之前個啲功課\口/

中文又要補默

唉   我一定要小心啲

唔可以再病架啦>3<

2009-09-12 05:09 PM-  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 165 | »