|
| |
2009-09-12
我好返啦 (除左有少少咳)
E生話我可以返學
我星期一一定返到黎的>3<
好掛住大家唷
又要做功課
原來KK話比我知病左之後返學都要交齊啲功課
做死我咩
一次過要完成之前的功課
好驚做唔晒
我一定要加油
之前病左miss左好多野
好驚追唔上啲進度
點解我一開學就病左架
吓吓 你要加油呀
快啲KO之前個啲功課\口/
中文又要補默
唉 我一定要小心啲
唔可以再病架啦>3<
|
| 2009-09-12 05:09 PM-
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 165 | »
|
| |
|
|