Last 中樂團 -3-
話說今日返學校
同羊咩一齊玩佢F.4生涯中的最後一次中樂團
好開心的說
我今日冇遲到的說哇
今年的中樂團可以話係最無聊
但係都可以話係好開心的一年哇
因為有我心愛既羊咩陪我哇
但係有啲人呢
話比野比人地
但係又唔比野比你bor
真係超級無奈囉
話說我追左人地幾個月啦- -"
羊咩
係呀
就係你話比野我的哇- -
今日我有一個好好的計劃哇
我有左7仔做人質
So 你一定要比我啦 呵呵
好開心哇
曉君可以原校升唷
好開心的説
中樂團又多個勁人啦
不過我又走左個羊咩呢-__-
唔人幫我記野哇
好唔開心-__-
但係呀sir講野我日日都係度唔知做緊咩
永遠都聽唔到人地講野的說
So bad
羊咩
你要返黎哇
唔好一去不返哇 -o-
嗯 大家記得放下你地的小腳印哇
同時
大家識羊咩的話請講下你地對佢的祝福
祝福埋我家姐啦>口<
嗯嗯
要懷念下羊咩同各位升F.5的小朋友唷
哈哈
Comment
唔該
|