Last 中樂團 -3-

話說今日返學校

同羊咩一齊玩佢F.4生涯中的最後一次中樂團

好開心的說

我今日冇遲到的說哇

今年的中樂團可以話係最無聊

但係都可以話係好開心的一年哇

因為有我心愛既羊咩陪我哇

但係有啲人呢

話比野比人地

但係又唔比野比你bor

真係超級無奈囉

話說我追左人地幾個月啦- -"

羊咩

係呀

就係你話比野我的哇- -

今日我有一個好好的計劃哇

我有左7仔做人質

So 你一定要比我啦    呵呵

 

好開心哇

曉君可以原校升唷

好開心的説

中樂團又多個勁人啦

不過我又走左個羊咩呢-__-

唔人幫我記野哇

好唔開心-__-

但係呀sir講野我日日都係度唔知做緊咩

永遠都聽唔到人地講野的說

So bad

羊咩

你要返黎哇

唔好一去不返哇 -o-

 

嗯 大家記得放下你地的小腳印哇

同時

大家識羊咩的話請講下你地對佢的祝福

祝福埋我家姐啦>口<

嗯嗯

要懷念下羊咩同各位升F.5的小朋友唷

哈哈

Comment

唔該

2009-08-13 10:25 PM-  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 165 | »