做咩要玩我- -"

今日好開心喔

睇了潘朵拉之心第15-18集

PHANTOM第18集

海貓第1-5集

好滿足唷

 

我的中樂要加加油

明年我要在少年團打滾唷

最憎某啲人囉

唔妥我咪講囉

你做咩要避我

但係我都唔知點解啦啦變成咁

PEGGY

我真係覺得佢係唔中2我

唔妥我囉佢

唔係點解佢要咁

我唔怕你打我

唔妥咪打我囉

做咩要玩我

 

暑期作業

同我死啦你

仲有咁多

做死我咩

好心啲老師就比少啲功課

放假就比我地呢好學生放鬆下啦

做咩比咁多功課姐- -"

2009-08-04 10:26 PM-  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 165 | »