|
| |
2009-07-02
今日真的好開心唷
放學後陪Kingkong食早餐
六朵膠花嘛
哈哈
去左冒險樂園
上一次用左很多M0n3Y去玩
玩了大約700張飛
已經大有成功感
這次比上一次用得少M0n3Y
但贏了1091張
哈哈哈 (好有成功感唷)
每人食了一杯雪糕
我食了薄荷朱古力
好棒唷
哈哈哈
啤啤寫真:


|
| 2009-07-02 03:08 PM-
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 165 | »
|
| |
|
|