|
| |
羊咩羊咩羊咩咩羊咩咩咩羊咩咩
今日既Sing con. 入不了決賽
失望唷
我覺得我們唱得不錯耶
哎唷 明年努力吧
King kong 明年都要加油唷
太好啦
羊咩羊咩羊咩咩羊咩咩咩羊咩咩羊咩
我愛死妳耶
妳記得明日比我一部柳琴和譜唷
妳太好了
終於有柳琴玩啦
來 啜>33<
|
| 2009-06-25 08:49 PM-
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 165 | »
|
| |
|
|