羊咩羊咩羊咩咩羊咩咩咩羊咩咩

今日既Sing con. 入不了決賽

失望唷

我覺得我們唱得不錯耶

哎唷      明年努力吧

King kong 明年都要加油唷

 

太好啦

羊咩羊咩羊咩咩羊咩咩咩羊咩咩羊咩

我愛死妳耶

妳記得明日比我一部柳琴

妳太好了

終於有柳琴玩啦

來      啜>33<

2009-06-25 08:49 PM-  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 165 | »