2009-06-28

星期五個日係屋企做甜品

老實講

我都覺得佢好好味>口<

 

  

搞到一點幾

點知一起身

個野已經比人食左一半

2 bad

 

 

 

 

 

MJ   You are not alone T^T

為左睇你D野

我昨晚睇到三點幾

你係天國都要加油唷

2009-06-28 01:10 PM-  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 165 | »