Buffet
今天真的很很很開心耶
今天我和:
Kingkong ,大佬,Peggy,倩倩,ViviN (倩妹),倩媽,倩B,Peggy爸媽
去了尖沙咀食Buffet
頭盆,甜品,湯都不錯
至於龍利柳就…
腥腥腥腥腥
但大佬跟倩倩卻說太腥
我和Peggy就覺
腥腥腥啦
Cheese Cake超棒的唷
好想再食多次
想起Peggy拿著CW (chicken wing - - )追著倩倩狂奔
爆笑了
食完Buffet再去了Muji
好開心唷
買了一枝Purple的啫喱筆
為了達到理財的目的
我買了一收入和支出的簿簿
買了一包糖糖
但中途食了幾粒
買了一枝超級需要的Highlight 筆
一本日程簿
沒有錢
所以只買了這些
走去乘車時
Kingkong介紹名牌
搞笑
去到市中心
Peggy爸媽請我乘的士
多謝多謝
ViviN 你好得意
ViviN 我派一個神聖的任務比你
監事倩倩有冇食CW (chicken wing - - )
哈哈哈
以下有一些今日拍的相片
商場
商場天花
靚靚唷
好靚唷 係我拍的唷
自己個衰樣
無聊
啤啤
啤啤again- -

朱古力噴泉


仲有架 去我Facebook睇啦 - -
Post左咁多相 CM please - -
|