Buffet

今天真的很很很開心耶

今天我和:

Kingkong ,大佬,Peggy,倩倩,ViviN (倩妹),倩媽,倩B,Peggy爸媽

去了尖沙咀食Buffet

頭盆,甜品,湯都不錯

至於龍利柳就…

腥腥腥腥腥

但大佬跟倩倩卻說太腥

我和Peggy就覺

腥腥腥啦

Cheese Cake超棒的唷

好想再食多次

想起Peggy拿著CW (chicken wing - - )追著倩倩狂奔

爆笑了

食完Buffet再去了Muji

好開心唷

買了一枝Purple的啫喱筆

為了達到理財的目的

我買了一收入和支出的簿簿

買了一包糖糖

但中途食了幾粒

買了一枝超級需要的Highlight 筆

一本日程簿

沒有錢

所以只買了這些

走去乘車時

Kingkong介紹名牌

搞笑

去到市中心

Peggy爸媽請我乘的士

多謝多謝

ViviN 你好得意

ViviN 我派一個神聖的任務比你

監事倩倩有冇食CW (chicken wing - - )

哈哈哈

以下有一些今日拍的相片

  商場

  商場天花

   靚靚唷

  好靚唷  係我拍的唷

  自己個衰樣

  無聊

  啤啤

  啤啤again- - 

 朱古力噴泉

     

 

仲有架   去我Facebook睇啦 - -

 

 

Post左咁多相    CM please - -

2009-06-30 08:46 PM-  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 165 | »