憎•筝團

頂   好憎個死人箏團

明明話星期六練的嘛

點知個日冇古箏用-,-

又話搞到星期二下午又要練

星期三可能又要

頂  個日我媽話個二日去迪迪尼OR海洋公園的說

依家可能唔去得

頂   你唔順

麻鬼煩囉

好憎箏團\口/

 

(以下只係對功課的怨言   可無視的說)

頂   暑期作業我死比你睇\口/

我已經唔想做的說

無啦啦比咁做功課點做唷

做死人咩

比你咁搞法   暑假唔使玩啦

你話比我聽暑假用黎做咩吖

咪係囉   用黎relax的嘛

你比咁多野我做

點relax呀

死埋添啦-,-

唔該你正正地就幫我燒左啲功課佢

 

羊咩

無論我點唔想返中樂團都好

我都返齊晒

今堂都唔例外

今堂返黎只係想見你最後一面=]

2009-08-10 09:46 AM-  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 165 | »