暑期作業 唉
係呢一個暑假
我真係有一樣野唔明
點解呢
點解我會咁蠢架
F.2學的MATHS依家已經唔記得晒點做- -
一打開本MATHS我就唔想做
因此我好似冇做過
真係好憎MATHS
昨日細表哥黎左我屋企玩
家姐部電腦就係咁比佢用左嚕
昨日我一路睇動畫
一路腥SMS
一路做功課
就係咁就做到3:00am啦
不過因為我"一心3用"
所以都係做左好少
細表哥仲要2點幾落左去買cup noodle食
搞到好去偷野咁
勁無奈囉
放左假咁耐
啲功課仲係
唉
我同功課仲未做到朋友
同佢打招呼都唔應我
我同MATHS作業講:
死仔\口/
呢條點做唷?
點知本暑期作業唔答我
真係冇禮貌
算啦
注定我同作業做唔到fd架啦- -v
|