|
| |
血光之災? 一口一"
今日有血光之災哇我
唔小心比個膠紙座個鐵界到流血
夜晚開冷氣
關窗的時候
唔記得左自己放左隻手係條"la"個度
隻手指痹左
又流血 流左幾都算多
有少少痛
仲諗住聽日可以彈一陣古箏
依家冇得彈啦 一口一
我諗聽日都係要小心啲啦
|
| 2009-09-26 09:37 PM-
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 165 | »
|
| |
|
|