血光之災? 一口一"

今日有血光之災哇我

唔小心比個膠紙座個鐵界到流血

夜晚開冷氣

關窗的時候

唔記得左自己放左隻手係條"la"個度

隻手指痹左

又流血   流左幾都算多

有少少痛

仲諗住聽日可以彈一陣古箏

依家冇得彈啦  一口一

我諗聽日都係要小心啲啦

2009-09-26 09:37 PM-  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 165 | »