2010-03-09
呼 我又打QOOZA啦
昨日的CHOIR 太傷心了吧
取消資格 我也有想哭的衝動
ANYWAY 大家加油 CHOIR NEVER GIVE UP
今日出了去食飯飯
第一次跟FANNY她們一起去
GOOD!!!
魚魚又沒有返學
不過魚魚WILL BACK TOMORROW啦=]
黑太陽731
好睇喎 (不過有啲假 有內臟睇=)
原來我媽以前都睇過
有其母必有其女嗎??
好像幾貼切
不過我家姐竟然話睇到想嘔
有那麼誇張嗎? 我覺得不算什麼-,-
由於時間的關係 我未睇完 要默中文
(話說那731的實驗內容 我很久之前也有睇過文字的-,-
中文 好難背耶
背了很耐都不會
死定了
|