思想開放冇問題啊.v.
我係一個思想十分超級勁開放的人
Ms Ma今日通識堂又講"性"-.-
不過佢係咁話”我唔可以接受...”
不過佢接受唔到的野我又覺得完全冇問題
可能係自己思想開放的問題-.-
好多人接受唔到的野我都覺得完全冇問題-.-
可能係睇得動漫多
睇到啲思想open晒-v-
算-.- 我就係啲咁既人xd
講真今日我聽Ms Ma講野聽到想打佢一鑊-.-
我覺得真係冇問題囉-.-
沒錯我純真的樣子後邊
正是一個雖思想開放又邪惡又糟糕的心- -+
呵呵呵你地唔好睇小我xdd
我要做一個好似大河的傲驕loli .v.
再次中釘宮病-.-
|