±•°.小肥回億本子±•°.
永恆的回憶.是最可貴的東西

總給人一種似曾相識的感覺

傷心與快樂.都只有一念的想法

為什麼不放開一點

把自己傷心的回憶看為樂事.回味一番!?
littlefat
暱稱: £:*小肥♂+:*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想你的第三日
2008-02-26
Twinnie &' Justin ...
2007-09-23
2007-09-02
網站連結
尚無任何連結

2006 年 9 月 8 日  星期五   晴天

..................................................

"達"水

今 日 晨 早 流 流,Miss 溫 叫 我 地 作 一 篇 500-600 字 o既 文,

想 我 死 咩,題 目 仲 要 係"運 動 場 上 的 最 佳 拍 檔",

本 人 一 向 都 唔 玩 運 動 , 我 點 知 喎,

本 身 我 想 寫 果 位 尹 約 基 ,但 係 果 陣 我 唔 記 得 左 基 賓 拿 依 個名,

所 以 唔 寫 得 ,我 後 來 寫 左 我 童 年 o既 偶 像 - 李 麗 珊,

哈 哈~~英 文 堂 最 岩 就 係 作 文,我 拎 左 本 History Notebook 遮 住,

之 後 我 間 吾 中 食 住 香 口 膠 答 下 佢, 掩 飾 我 做 作 文,點 知 佢 話

"劉惠屏,very good 下,answer my question." 無奈.....

琴 晚,文 社 社 職 員 打 電 話 黎,叫 我 報 50 米 蛙,

佢 煩 左 我 兩 晚 啦,話 我 上 年 拎 過 第 三,上 年 就 唔 好 提 啦,

都 冇 人 游,又 冇 校 隊 ,我 都 估 唔 到 咁 都 拎 左 個 獎。

今點同呢,不過我諗今次如果我唔包尾都好滿足,

最 後 都 應 誠 左,真 係 心 軟。

所 以 今 日 叫 Lilian 教 我 跳 水 同 轉 身,點 知...........

我 好 驚,冇 放 鬆 到,搞 到 "達" 左 好 多 次 水,

聽 Lilian 講 有 次 我 好 似 跳 樓 咁 隻 腳 落 水 先,果 次 好 痛 呀,

從 今 以 後,我 好 自 愛,唔 會 跳 樓,因 為 如 果 跳 樓 係 痛 幾 倍。>﹏<"

 


2006 年 9 月 7 日  星期四   晴天

..................................................

2006-09-07

今天已經上學一個星期了,開始習慣了,

不知道為何每次進入課室後,總是覺得自己進錯課室,

有種怪怪的感覺。很喜歡這個課室,洗手間就在隔離,

最好的,就是儲物櫃不太高也不低,真方便。

唉~我放棄,我投降!!我自己都唔知打緊乜。=0="

我從來都未試過上一堂咁眼訓,邊堂??

就係Maths 堂, 陳志和(老師)教,

佢講d 英文又慢又細聲,勁想訓,

"好心啦,你去做催眠師吧啦......我求你,唔好教我。"

最辛苦係當你想訓的時間,唔可以訓,隻眼流哂眼水。

Miss 崔 就唔同,今年冇F.1果年咁悶,可能因為佢講得快左。