±•°.小肥回億本子±•°.
永恆的回憶.是最可貴的東西

總給人一種似曾相識的感覺

傷心與快樂.都只有一念的想法

為什麼不放開一點

把自己傷心的回憶看為樂事.回味一番!?
littlefat
暱稱: £:*小肥♂+:*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想你的第三日
2008-02-26
Twinnie &' Justin ...
2007-09-23
2007-09-02
網站連結
尚無任何連結

2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天

..................................................

拍照

今朝早起身,feel到周身酸痛,成個老人家咁。

要梳好d個頭,因為今日要影學生證相,所以搞左好耐先出門口。

返到學校,同鍾天、darling、魚絲、健健、玩uno,魚好衰呀,

成日都罰我牌同唔俾我出,激死我呀,好在我後尾都唔執輸,

之後我地影相相,希望影得我靚靚啦,跟住,我地2E班就好齊心咁

坐係排球場為我地班o既排球隊打氣啦~~

最後2E贏左2C,2C好奸呀,許SIR出黎打喎!!!不過邪不能勝正。

但係輸左俾2B,唉~~阿某人成日係度爭波,乜都爭餐飽,

又成日都鬧人喎,好啦~依家輸左啦~鬧飽佢啦~

 


2006 年 7 月 4 日  星期二   晴天

..................................................

2006-07-04

今朝戴住副新眼鏡出門口,好有自信呀~~

係巴士上,見到阿Ling,阿Ling話好開心,

因為佢係第一個人見到我戴新眼鏡,到左,見到阿貓,

阿貓竟然話唔多覺,無奈。早會,天意弄人,落雨!!

之後就係好好好好辛苦o既"體能大比拼",唉~~

首先係做掌上壓,巧橙呀,禾小鼠唔識做家ma~~

有d人做到好似拜神咁,有d呢,都唔知做左咩黎,

當然啦,我都唔係做得好好。之後就係sit-up

ok啦,我做左唔少下,最後係俯撐,我地每人做一下,

倫流做,做得好快呀~~

不過我地最後都得第4 ,唉~~

唔打啦,冇力呀。(不支倒地-)