| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 5 日 星期三 
..................................................
|
拍照 |
|
今朝早起身,feel到周身酸痛,成個老人家咁。
要梳好d個頭,因為今日要影學生證相,所以搞左好耐先出門口。
返到學校,同鍾天、darling、魚絲、健健、玩uno,魚好衰呀,
成日都罰我牌同唔俾我出,激死我呀,好在我後尾都唔執輸,
之後我地影相相,希望影得我靚靚啦,跟住,我地2E班就好齊心咁
坐係排球場為我地班o既排球隊打氣啦~~
最後2E贏左2C,2C好奸呀,許SIR出黎打喎!!!不過邪不能勝正。
但係輸左俾2B,唉~~阿某人成日係度爭波,乜都爭餐飽,
又成日都鬧人喎,好啦~依家輸左啦~鬧飽佢啦~
|
| |
2006 年 7 月 4 日 星期二 
..................................................
|
2006-07-04 |
|
今朝戴住副新眼鏡出門口,好有自信呀~~
係巴士上,見到阿Ling,阿Ling話好開心,
因為佢係第一個人見到我戴新眼鏡,到左,見到阿貓,
阿貓竟然話唔多覺,無奈。早會,天意弄人,落雨!!
之後就係好好好好辛苦o既"體能大比拼",唉~~
首先係做掌上壓,巧橙呀,禾小鼠唔識做家ma~~
有d人做到好似拜神咁,有d呢,都唔知做左咩黎,
當然啦,我都唔係做得好好。之後就係sit-up
ok啦,我做左唔少下,最後係俯撐,我地每人做一下,
倫流做,做得好快呀~~
不過我地最後都得第4 ,唉~~
唔打啦,冇力呀。(不支倒地-) |
| |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 47 | »
|