|
琴晚太累,所以冇打日記...
打番琴日d 野。
Chin 短講考哂,我之前考得唔係咁好,冇乜人聽我講野,好野!!!
Hist 教得越來越快,原來Ms.Wong 中學果陣係講商科,仲有Ms.Wong都有買股票。
Mus 考唱歌,唱 Country Road ,好少一個女仔唱依首,
我唱唱下,開始驚,甩哂嘴走哂音,好失敗!!!!會唔會唔合格架??
(係唔係因為少了一個人陪我唱,所以驚??不過今次冇連累你,真好,上年,如果不是我,你會高分d,因為我唱的是噪音,^o^)
CL 終於不像上年,我用左短短o既時間就完成。(個個都得啦~自大 & 驕傲)
Math 派卷,我接過後,呆了一會,其實都係意料之內,
唔合格,我並唔係預左,亦唔係冇溫到,而係做得太慢,怪o既只有自己,係自己一直唔改,做咩都慢。
好多人都咸,好多人唔開心,我冇!! 並唔係我唔在意成績,而係咸係冇用,依個道理係上星期明白,係你地教識我,thx~!
For Kary :
對自己要求高係好,但係太高,對自己冇益,仲有有害。
今次唔係你錯,怪o既就怪部計算機,只要下次 check清楚部野 or 帶多部。
你咸黎做咩???正蠢材~!有時有d野唔一定付出先有,有時付出左都未必有。
所以順其自然啦~(係咪唔明呢??其實我都唔知自己講緊d乜。@v@")
記住咸冇用,唔好咸咁多!!
我其實好妒忌你,因為你有阿桃依個能令你哭o既朋友。
by=小肥=
Lunch 因為我同阿桃都係一個人,所以一齊食。
同佢講講下,講左好有野。
明白左好多野,thx 桃~~
明白到唔係要時時刻刻係你身邊先至叫朋友,朋友亦唔係拎黎出氣。
我成日不停咁要你地聽我講野,我錯了,我應該俾番d空間你地,之前迫得你地太過份。
真係對你好的朋友,唔應該就你,應該將你推落井,要你自己去諗,(唔好誤會,只係一個比喻。)
因為講咁多或者有少少用,但最有用都係要自己解決,諗明去,不過要小心,唔好諗錯方向。
真正o既朋友係唔洗講太多,都會明白大家諗緊d乜野。
或者我唔係你地真正o既朋友,等我做到,等我真正大個女,我會來做你地o既真正朋友!!
係依段時間,我會去學習,唔會再得個講字,你地可唔可以暫時信住我先??
仲有你地會唔會等我,我唔會要你地等太耐!!你地o既決定點都好啦~~
我都唔會介意,我都會尊重你地o既決定。>v<
諗番,如果我係你地,我唔單止早就唔睬依個人,我仲會當面鬧佢,你地冇咁做,多謝你地~!
係呀~!你地走果陣,我係個window 度情不自禁向你地揮手,希望你地唔好介意啦~~ |