±•°.小肥回億本子±•°.
永恆的回憶.是最可貴的東西

總給人一種似曾相識的感覺

傷心與快樂.都只有一念的想法

為什麼不放開一點

把自己傷心的回憶看為樂事.回味一番!?
littlefat
暱稱: £:*小肥♂+:*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想你的第三日
2008-02-26
Twinnie &' Justin ...
2007-09-23
2007-09-02
網站連結
尚無任何連結

2006 年 12 月 19 日  星期二   晴天

..................................................

2006-12-19

依幾日都好忙,好唔得閒,所以唔冇打日記。

今天天氣很好,就打下啦~~

返學冇有甚麼大不了的事情,所以唔打lu~

本來也想早點回家,放左學看見班班都在忙於佈置,

雖然個個都閃哂,剩番我,但係都忍唔住要搞搞個board,

因為太醜了,雖然我也有份整,但共認核突o既野都唔係我整,

好多人都話 d 雪人擺得好怪,所以受眾人迫使,唯有折哂佢,

有人話要拆埋間屋,,因為整左好耐時間,我唔忍心只好留下,

玩噴雪,回憶番以前o既 F.1D 日子,令人懷念~~

搞到7點就走,魚絲同 ++ 你地兩個留咁夜,落葵芳要小心 d 呀~

仲有麗君病左,希望妳快d 好番啦~~

 


2006 年 12 月 16 日  星期六   晴天

..................................................

2006-12-16

琴晚太累,所以冇打日記...

打番琴日d 野。

Chin 短講考哂,我之前考得唔係咁好,冇乜人聽我講野,好野!!!

Hist 教得越來越快,原來Ms.Wong 中學果陣係講商科,仲有Ms.Wong都有買股票。

Mus 考唱歌,唱 Country Road ,好少一個女仔唱依首,

我唱唱下,開始驚,甩哂嘴走哂音,好失敗!!!!會唔會唔合格架??

(係唔係因為少了一個人陪我唱,所以驚??不過今次冇連累你,真好,上年,如果不是我,你會高分d,因為我唱的是噪音,^o^)

CL 終於不像上年,我用左短短o既時間就完成。(個個都得啦~自大 & 驕傲)

Math 派卷,我接過後,呆了一會,其實都係意料之內,

唔合格,我並唔係預左,亦唔係冇溫到,而係做得太慢,怪o既只有自己,係自己一直唔改,做咩都慢。

好多人都咸,好多人唔開心,我冇!! 並唔係我唔在意成績,而係咸係冇用,依個道理係上星期明白,係你地教識我,thx~!

For Kary :

對自己要求高係好,但係太高,對自己冇益,仲有有害。

今次唔係你錯,怪o既就怪部計算機,只要下次 check清楚部野 or 帶多部。

你咸黎做咩???正蠢材~!有時有d野唔一定付出先有,有時付出左都未必有。

所以順其自然啦~(係咪唔明呢??其實我都唔知自己講緊d乜。@v@")

記住咸冇用,唔好咸咁多!!

我其實好妒忌你,因為你有阿桃依個能令你哭o既朋友。

by=小肥=

Lunch 因為我同阿桃都係一個人,所以一齊食。

同佢講講下,講左好有野。

明白左好多野,thx 桃~~

明白到唔係要時時刻刻係你身邊先至叫朋友,朋友亦唔係拎黎出氣。

我成日不停咁要你地聽我講野,我錯了,我應該俾番d空間你地,之前迫得你地太過份。

真係對你好的朋友,唔應該就你,應該將你推落井,要你自己去諗,(唔好誤會,只係一個比喻。)

因為講咁多或者有少少用,但最有用都係要自己解決,諗明去,不過要小心,唔好諗錯方向。

真正o既朋友係唔洗講太多,都會明白大家諗緊d乜野。

或者我唔係你地真正o既朋友,等我做到,等我真正大個女,我會來做你地o既真正朋友!!

係依段時間,我會去學習,唔會再得個講字,你地可唔可以暫時信住我先??

仲有你地會唔會等我,我唔會要你地等太耐!!你地o既決定點都好啦~~

我都唔會介意,我都會尊重你地o既決定。>v<

諗番,如果我係你地,我唔單止早就唔睬依個人,我仲會當面鬧佢,你地冇咁做,多謝你地~!

係呀~!你地走果陣,我係個window 度情不自禁向你地揮手,希望你地唔好介意啦~~