±•°.小肥回億本子±•°.
永恆的回憶.是最可貴的東西

總給人一種似曾相識的感覺

傷心與快樂.都只有一念的想法

為什麼不放開一點

把自己傷心的回憶看為樂事.回味一番!?
littlefat
暱稱: £:*小肥♂+:*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想你的第三日
2008-02-26
Twinnie &' Justin ...
2007-09-23
2007-09-02
網站連結
尚無任何連結

2006 年 12 月 6 日  星期三   晴天

..................................................

2006-12-06

對唔住!!

我琴日打左篇野,之後搞到你地咁煩。

我唔知你地睇到篇野,會影響到你地 Joint test,

我諗住你地溫書唔得閒睇我 d野,對唔住!!

其實我琴日只係想發洩下d情緒,亦諗過你會咁大反應,對唔住!!

今日第一日唔同你地食lunch,唔習慣,食得唔開心,有種好怪o既感覺,

俾Lilian果細佬打尖..........天使墮落...我係度講咩???我不是又天使....痴線

即使你地當唔當我係 Friend 都好,我都會永遠當你地係 Friends,我係咪唔應該咁諗,會唔會令你地覺得我好煩?

我期待住再同你地食lunch,放學,做番好朋友o既日子,我知道機會好低,但我會等......

這幾天,我覺得自己原來好重視我地之間o既感情。

一諗起,d 淚水就湧出黎。我依個人太唔識得去珍惜,失去左先覺得可貴。

我有時唔尊重你地,對唔住!! 多謝你地提醒我、講俾我聽我錯左d乜,多謝!!

我依家諗番起,又真係好少同你地講多謝、對唔住,依d野。

其實你地係咪唔會再俾機會我???

我唔講咁多,唔想又煩到你地,唔想講多錯多。

 


2006 年 11 月 11 日  星期六   晴天

..................................................

2006-11-11

我好想放棄,每次聽到 Lilian o既話,都會好似有一種動力,但係過左一陣又消失。

好down,係咪唔可以逃避...

怕你們會離開我,你們不會離開我,對嗎??