今朝早成十點鐘先起身,跟住就去左刷牙洗面,然後就打機∼打到中午,老豆問我去唔去食飯,我話唔去系屋企食,佢話系樓下食,食完順便買埋野,跟住我心諗(你叫我落去都系想搵我拎番d野上黎姐..)∼就唯有好唔gir咁落街食飯..之後我番屋企晾哂d衫出去,點知過一陣就落雨,搞到我手忙腳亂咁收番d衫入屋...到夜晚,都冇野好講..淨系唔知自己因咩事好鬼火...可能傻左掛...唔打lu∼