好攰呀今日∼今朝早成9點幾先起身,食完早餐冇幾耐就要趕住出門口落永光書院打波啦∼我到果陣時系11點05分,咁我諗住遲左到啦,點知蕭蕭,黃海敏同阿生佢地仲慢過我,我等埋佢地就一齊入左去喇∼本身阿崔大導約我地黎就諗住成日都系打波既,點知比佢昆左,原來系番教會..咁樣搞下搞下去到3點半,我地就一把火咁走左啦,因為場比賽一拖再拖,拖左勁耐都未打得∼我地去左龍翔間m記到食野啦∼食到4點10分,阿崔大導打比黃海敏話4點半開波,咁我地見差唔多夠鐘,就信多佢一次行番過去啦∼真系開波喇,第1場我地比人屈哂高,淨系搶板都唔夠搶,咁就輸左1:15喇..果一分仲要系靠個罰球先攞到∼第2場喇.我地同第1場既情況相反,可能因為我地轉左策略啦,我地第2場羸20:2,超勁∼唔打喇,要訓啦∼
|