|
|
2010 年 8 月 11 日 星期三  |
| 2010-08-11 |
分類: 未分類 |
今日同娃娃and suki 出去0.0
係西九等左suki成個鍾囉-.-"
之後先知佢係屋企睇片遲左出=口="
行左陣娃娃去拎藥 我同suki去食野~
食完上左suki家
無聊到6點幾佢屋企人番黎..唔好意思咁走左-0-
經過小學又無無聊聊咁入去睇睇
仲見到光叔*V*好懷念~好彩佢仲記得我xd
之後懷念番以前小學d野玩過既野
之後回家了=ˇ=
- COMMENT -

|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 105 | »
|
|