今日約左10點係美孚等..
原來世界咩人都有+_+
我等左suki成35分鍾囉..((我計住的!!))
仲話自己唔遲到\"/
勁似上年咁..咩事+_+
好彩有得坐姐=__+"
佢地影完相之後上左水庫-0-
馬撚條女都上當然上去睇熱鬧XD"
馬撚條女幾索=v=(起碼索過我多多聲XD")
到左6點幾走了
行到腳痛=口="
-----------------------------------------
好想睇下d相=v=