今日12點幾放左之後
去左杰家xd
去佢屋企煮飯食a__aV!
好正= ="我,time,sara,,杰都有煮到
得suki冇+__+"
到到2點幾先食得-v-"
有4個餸= =v
我;番茄蛋同生菜,time;炒薯仔,sara;魚香茄子 xd!
超好食a__av
最後杰洗豌- -v
之後仲買左香賓tim-口-
唔錯..幾好飲@@
好食xd!
- COMMENT -