|
|
2010 年 12 月 27 日 星期一  |
| 2010-12-27 |
分類: 未分類 |
哇哇哇!
N年冇打qooza啦=.=
最近唔係出街就係係屋企=.="(廢話)
唉,24號冇得去倒數..失望/口\
之後跨年又係大陸..唉x_x
好想係香港過阿~
聽日返大陸lu~
wow~
最近好多人拍拖a_a
最難以至信就係個對-__-"
唔知係米節日既關係呢~(?)
點都好 祝你地幸福^o^
HAHA~仲有一個星期返學lu~
唔知你地做哂功課未呢a_a?
仲有溫好書未阿^o^?
返黎到考試嫁啦~
加油加油!!!
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 105 | »
|
|