|
|




|
       
| 2007 年 3 月 16 日 星期五 |
 | |
3月16日-w-
|
著DUCK好有童真-\/\/-
超低能..勁8痴xD [攪到更+吾似15歲-w-]
搭11點3出去..
之後再搭去TST''
再搭的士去..
有成個中多-口-
兜左陣先去科學館..
落左去廁所影相XD
完左之後去深水涉食壽C***
3文魚..原本話叫6碟咋..
+HEN吾知邊個又系甘哎[3文魚..3文魚..]WO-3-
+HEN就叫左10碟-口-食個陣就金LO @@
2+見到3文魚都怕-,-
見到賢YIN佢地-\/\/-好有緣-V-
玩野XD狂入廁所XD
&LAI睇到D好好笑既野-\/-
之後去MK------
去左教協..
之後分開2派行-----
+ingm茄3個...me lai yiu3個''''
行完旺中就去搵地方CUT頭..
同佢地好好傾..佢地好玩好笑+好NICE
YIU9:30走了..
LAI CUT先..平陰的XD
下次CUT頭都去返個到先-\/-
主要原因[有令仔XD] 有個話識小嚴的-\/-
CUT短了很多..
LAI細個左...我吾再細似個啦------
雖然怪怪的..
但I FEEL好過系AWAY到CUT-\/\/-''
之後去返旺中幫黎冰搵袋***
&LAI都覺DUCK個間鞋鋪個人好有可2><
最後都系搵吾到=.=
之後去信和&潮特..
個間野閂`左門-3-
BUY吾到個個KUROMI既野-3-
多謝哂LAI-\/\/-
她送了樣KUROMI的XX給我/\/\
搭00:30返CC***
明天先入相落相簿
|
|
刊登時間︰2007-03-17 02:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|






« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 12 | »
|