○ 。 ° × '6D Blog' × ° 。○
llps6D
暱稱: ○° ×' 6D ' × ° ○
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
6D 班來聚會囉!!!
2009-07-20
各位!!!
today...
kuku
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 8 月 3 日  星期五   晴天


2007-08-03 分類: 未分類

我決定幫曬成班整閃字....

 






訪客留言 (返回 llps6D 的日誌)


Jason(grandma) 於 2007-08-12 03:29 PM 發表:
大家好..我係璋璋b呀..
多多指教....
我係superjason..唔好唔記得我呀...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



權 於 2007-08-11 09:11 PM 發表:
回玲""
多數都係....
回詩""
um..你試下睇清楚d...
回miss袁""
你好....多d上黎喔...

ps:最後我呢排唔多得閒...呢個blog既管理交比玲..呀..仲有..玲你打埋blog呀唔該...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jackiefu 於 2007-08-11 09:02 PM 發表:
請問呢...
小袁係咪袁老師?^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小袁 於 2007-08-11 07:30 PM 發表:
又係我啊

好似有三個人收唔到email

名單如下:

曾梓峰
廖家輝
劉兆昌

邊個見到佢三個, 叫佢地重新send email俾我, 拜託
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小袁 於 2007-08-11 07:24 PM 發表:
已經將呢各網址通知全班啦, 希望佢地會check email啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jackiefu 於 2007-08-10 08:35 PM 發表:
好悶ar...
點解冇咩人黎架!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loney_smile 於 2007-08-10 07:05 PM 發表:
Everybody:::
記得叫多d 6d班既同學黎尼度呀!!若果唔係,,尼個就唔係6d班既blog黎嫁啦!!

權:::
點解唔開論壇呢?!,,你張相好似係你妹妹果班嫁bor,,唔係應該6d咩?!,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



權 於 2007-08-10 06:49 PM 發表:
回kary""
志同道合喔...
洪卓立嘛..最like的說...
回詩""
因為冇咩底圖(即係登入完之後果張相)
所以整左一個...
回玲""
你誤會了人...
回璇""
佢應該係話個鼠標同埋果d泡泡...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loney_smile 於 2007-08-10 06:23 PM 發表:
我幾時有話璋佢呀?!,,
我只係話點解佢個閃字咁姐!!,,
洗唔洗咁講我wor,,
諗野唔好諗得咁深!!
有時說話好易傷到對方嫁!!

如果我咁講唔岩既,,sorry ar!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aliceshuen 於 2007-08-09 05:38 PM 發表:
我既風格???????????????????????
我問joseph要點整我先點整架...
重有我都唔多like綠色既- -''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]