○ 。 ° × '6D Blog' × ° 。○
llps6D
暱稱: ○° ×' 6D ' × ° ○
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
6D 班來聚會囉!!!
2009-07-20
各位!!!
today...
kuku
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 3 月 22 日  星期六   晴天


kuku 分類: 未分類

 各位記唔記得一個大頭仔呢?

冇錯,我就係喇!!!

大家復活節hap唔happy呢?多d上黎打blog blog ar!

but,我都有野唔happy~

就係d project啦!10日叫人做7個projects,你話離唔離譜呢?!

算,我唔可以咁唔開心既!!

everybody,be happy!!






訪客留言 (返回 llps6D 的日誌)


kerikeita 於 2008-03-27 06:06 PM 發表:
菠蘿你緊係掛住大頭仔la...
你吾洗做I.H 個project 咩....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



菠蘿 於 2008-03-25 11:37 AM 發表:
哈佬!!
十萬個掛住你呀~~
我呢個復活節唔多happy啦
成個假期都唔知有冇去過一次特別d既地方
好悶呀
搵日一齊出黎玩下,傾下計啦~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karylikayi_1 於 2008-03-22 11:01 AM 發表:
HIHI* =]路過的..
可以的話 多d上來我到坐坐nA~=]
祝你復活節快樂^^"
Cm 4 u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]