○ 。 ° × '6D Blog' × ° 。○
llps6D
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
llps6D
暱稱: ○° ×' 6D ' × ° ○
國家: 香港
MORE...
«
‹
September 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
6D 班來聚會囉!!!
•
2009-07-20
•
各位!!!
•
today...
•
kuku
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
Jason6D2
lily200737
2008 年 4 月 5 日 星期六
各位!!!
分類:
未分類
各位!我係大頭仔呀~~~
大家好似愈來愈少人黎呢度打留言播!!!
我知道中學係忙d,唔得閒去llps探老師,but多d黎呢個blog啦!!!
remember!
發表時間:2008-04-05 08:06 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 llps6D 的日誌
)
kerikeita
於 2009-02-20 09:35 PM 發表:
嗯嗯.......最後一戈pose 係璋璋....
袁老師都吾上啦.....
雖然我地吾係日日上....但係我地中心仲有6D班...永遠都吾會忘記6D戈時既日子...
好懷念以前既日子喔.....
BY 嘉慧~~~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
寶子 於 2009-02-01 06:51 PM 發表:
上到呢個 Blog , 見到最近三個月都冇留言, 有 D 驚......
我好驚大家已經忘記咗呢個 Blog , 忘記咗 6D ,忘記咗我地以前一齊奮鬥ge 日子......
I miss you all !!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
kerikeita
於 2008-07-10 10:49 AM 發表:
好少人上依個6D blog 啦~~~~
comment
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
lily200737
於 2008-06-07 09:01 PM 發表:
cOmMeNt=]]
嘻嘻__xd
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
kerikeita
於 2008-05-18 04:06 PM 發表:
有一個月無黎啦....
我依架重生qooza 啦..
你地有時間就去睇啦...
但係無咩改變過
xanga個一面..
我會有時間重生佢架啦......
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
saixas1020
於 2008-05-17 07:55 PM 發表:
我入左喇=)"
我都冇用qooza個個好耐喇-.-"
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
微ling 於 2008-05-10 04:47 PM 發表:
我都真系好耐冇黎na`!
我e+吾用qooza lu.
轉用xanga.=]
你地邊個有用`?
http://groups.xanga.com/groups/group.aspx?a=1&id=2536748
lee個系我系xanga開既bolgring`=]
如果邊個有xg的話. 就j0in吧x]
個bolgring名系.{♥LLPS`!}. =]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
saixas1020
於 2008-04-16 08:38 PM 發表:
-0-"
甘刀比尒望到莪~"~
勁哇-vv-"
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
kerikeita
於 2008-04-12 10:52 PM 發表:
係牙-----無時間去探老師^
但係成日撞都 D friend喎..
有2日係巴士站望去新港城個隨道見到牙施 aR]
嘉慧..=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
saixas1020
於 2008-04-09 02:40 PM 發表:
璋璋>3我黎緊e個星期5可能會番去探老師"
我U.T完哇果日,,,,有時間1齊番去吧"
By:牙施xD"
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 llps6D 的日誌
]