○ 。 ° × '6D Blog' × ° 。○
llps6D
暱稱: ○° ×' 6D ' × ° ○
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
6D 班來聚會囉!!!
2009-07-20
各位!!!
today...
kuku
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


各位!!! 無奈 分類: 未分類

 各位!我係大頭仔呀~~~

大家好似愈來愈少人黎呢度打留言播!!!

我知道中學係忙d,唔得閒去llps探老師,but多d黎呢個blog啦!!!

remember!

 






訪客留言 (返回 llps6D 的日誌)


kerikeita 於 2009-02-20 09:35 PM 發表:
嗯嗯.......最後一戈pose 係璋璋....
袁老師都吾上啦.....
雖然我地吾係日日上....但係我地中心仲有6D班...永遠都吾會忘記6D戈時既日子...
好懷念以前既日子喔.....

BY 嘉慧~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



寶子 於 2009-02-01 06:51 PM 發表:
上到呢個 Blog , 見到最近三個月都冇留言, 有 D 驚......
我好驚大家已經忘記咗呢個 Blog , 忘記咗 6D ,忘記咗我地以前一齊奮鬥ge 日子......
I miss you all !!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kerikeita 於 2008-07-10 10:49 AM 發表:
好少人上依個6D blog 啦~~~~
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lily200737 於 2008-06-07 09:01 PM 發表:
cOmMeNt=]]
嘻嘻__xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kerikeita 於 2008-05-18 04:06 PM 發表:
有一個月無黎啦....
我依架重生qooza 啦..
你地有時間就去睇啦...
但係無咩改變過

xanga個一面..
我會有時間重生佢架啦......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



saixas1020 於 2008-05-17 07:55 PM 發表:
我入左喇=)"
我都冇用qooza個個好耐喇-.-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



微ling 於 2008-05-10 04:47 PM 發表:
我都真系好耐冇黎na`!
我e+吾用qooza lu.
轉用xanga.=]
你地邊個有用`?

http://groups.xanga.com/groups/group.aspx?a=1&id=2536748
lee個系我系xanga開既bolgring`=]
如果邊個有xg的話. 就j0in吧x]
個bolgring名系.{♥LLPS`!}. =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



saixas1020 於 2008-04-16 08:38 PM 發表:
-0-"
甘刀比尒望到莪~"~
勁哇-vv-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kerikeita 於 2008-04-12 10:52 PM 發表:
係牙-----無時間去探老師^
但係成日撞都 D friend喎..
有2日係巴士站望去新港城個隨道見到牙施 aR]

嘉慧..=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



saixas1020 於 2008-04-09 02:40 PM 發表:
璋璋>3我黎緊e個星期5可能會番去探老師"
我U.T完哇果日,,,,有時間1齊番去吧"
By:牙施xD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]