| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 8 月 15 日 星期三  |
| 2007-08-15 |
分類: 未分類 |
| 又係我微ling ar!!!
lee個禮拜我都要番學上個d{英文銜接班}...
又要日日都做個英國d功課~~
聽日係Day4~
Day4就要轉第二個teaher黎teach us...
唔知佢惡唔惡架呢?
係呀!
你地有冇番中學上個d咩咩班ar?
咁你地又有冇識好多好多ge新同學&新朋友呢...
我都識左好多ar!
不過全部都係女仔... @u@
我同佢地都幾好傾ga...
我個班呢...
同6年級個陣完全唔同!!!
因為我e+個班男仔就好文靜~~~
但係女仔就活潑可愛~~~
根本就同6年級完全唔同~~~
6年級個陣d男仔先會活潑可愛...
但係e+就...
我同我個班d女仔都傾...
都唔明點解d男仔做咩會咁靜!!!
我覺得好怪怪地咁...
|
|
|
○×'美玲↗°☆aRiEl★﹎╳× 於 2007-08-20 11:58 PM 發表:
|
|
|
re玲::我綠呀,,e+好悶,,無野做,, 好想快d番學呀,,
|
|
|
Re:趙}我今日知道埋我係咩社tim ar..
我係黃社...姐係{望}...
Re:菠蘿B}-.-厚面皮?
姐係咩?
唔係好明...
|
|
|
你地就好啦,,咁快知邊班,,我仲未知呀,,
不過應該同一組就同一班嫁啦,,
應該就兩組一班,,
正!!
我識左好多人啦,,
其實都唔係好多既,,
好多人都好好!!
MR.IVAN同MS 曾,,
仲有好多老師都好好人!!=]
好開心可以入到尼間學校!!
我地級D男仔,,
就10分之9都係好似3,4年級既!!
仲有1日就完啦我地個BRIDGING PROGRAMME~
真係好5捨得,,
雖然9月{2個WEEKS}之後就可以見面~
HAHA,,
好心急!!>W*
聽晚就有個"家長晚會",,
我地要表演唱校歌= =
其實首歌好好聽,,
彈起上黎都好好聽!!
入到尼間學校真係幸福!!,,
所以我要比心機讀書啦!!,,
如果唔係就浪費哂爹D媽咪既辛苦$嫁啦!!=]
你地都係呀!!
加油!!=]
|
|
|
我地D男仔冇你地咁厚面皮呀@@ 你地D女仔好快就識 男仔唔係呀= =
|
|