○ 。 ° × '6D Blog' × ° 。○
llps6D
暱稱: ○° ×' 6D ' × ° ○
國家: 香港
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
6D 班來聚會囉!!!
2009-07-20
各位!!!
today...
kuku
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 8 月 15 日  星期三   晴天


2007-08-15 分類: 未分類
又係我微ling ar!!!

lee個禮拜我都要番學上個d{英文銜接班}...

又要日日都做個英國d功課~~

聽日係Day4~

Day4就要轉第二個teaherteach us...  

唔知佢惡唔惡架呢?

係呀!

你地有冇番中學上個d咩咩班ar?

咁你地又有冇識好多好多ge新同學&新朋友呢...

我都識左好多ar!

不過全部都係女仔... @u@

我同佢地都幾好傾ga...

我個班呢...

同6年級個陣完全唔同!!!

因為我e+個班男仔就好文靜~~~

但係女仔就活潑可愛~~~

根本就同6年級完全唔同~~~

6年級個陣d男仔先會活潑可愛...

但係e+就...

我同我個班d女仔都傾...

都唔明點解d男仔做咩會咁靜!!!

我覺得好怪怪地咁...

 






訪客留言 (返回 llps6D 的日誌)


○×'美玲↗°☆aRiEl★﹎╳× 於 2007-08-20 11:58 PM 發表:
Re:趙}我寧願喺屋企悶好過ar...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loney_smile 於 2007-08-20 07:23 PM 發表:
re玲::我綠呀,,e+好悶,,無野做,,
好想快d番學呀,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jackiefu 於 2007-08-16 05:00 PM 發表:
Re:趙}我今日知道埋我係咩社tim ar..
我係黃社...姐係{望}...

Re:菠蘿B}-.-厚面皮?
姐係咩?
唔係好明...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loney_smile 於 2007-08-16 03:51 PM 發表:
你地就好啦,,咁快知邊班,,我仲未知呀,,
不過應該同一組就同一班嫁啦,,
應該就兩組一班,,
正!!
我識左好多人啦,,
其實都唔係好多既,,
好多人都好好!!
MR.IVAN同MS 曾,,
仲有好多老師都好好人!!=]
好開心可以入到尼間學校!!
我地級D男仔,,
就10分之9都係好似3,4年級既!!

仲有1日就完啦我地個BRIDGING PROGRAMME~
真係好5捨得,,
雖然9月{2個WEEKS}之後就可以見面~
HAHA,,
好心急!!>W*
聽晚就有個"家長晚會",,
我地要表演唱校歌= =
其實首歌好好聽,,
彈起上黎都好好聽!!
入到尼間學校真係幸福!!,,
所以我要比心機讀書啦!!,,
如果唔係就浪費哂爹D媽咪既辛苦$嫁啦!!=]

你地都係呀!!
加油!!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ryan1310 於 2007-08-16 12:14 PM 發表:

我地D男仔冇你地咁厚面皮呀@@

你地D女仔好快就識

男仔唔係呀= =

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]