| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 10 月 14 日 星期日  |
| 2007-10-14 |
分類: 未分類 |
halo!!
我係微ling ar...
見6D blog咁耐都冇人打日誌...
咁我就打番篇關於我架啦!
聽日我個間school有U.T ar..
要test三日試~
唔知點解?
F.1得我個班中文堂係用P.T.H黎教!
用P.T.H黎教唔係唔好~
但係教我中文個個ar sir講個d都唔知咩普通話黎ge?!
又話自己講得好專業!
我P.T.H都係佢教ar.../.\
oh my god!!!
我中文默書...
明明有一百分架嘛!
比佢改改下改到得個75分!\./
佢話我有d寫得樣衰喎!
睇唔到!
咁我就比我d同學睇下啦!
佢地都話:{下!有邊度錯呀?睇到d字呀!!}
聽人地講...
U.T佔20%架!!
如果我U.T差ge話...
死定了!
慘...
中文我死得啦!!!
唔同你地講na!!
我做功課同study lu!!
閉閉!!^^
|
|
|
小袁 於 2007-12-21 06:27 PM 發表:
聖誕節又到了 , 在此, 謹祝各位
聖誕快樂! 身體健康!
我明天到廣西扶貧, 回來後再跟你們分享我的見聞!
|
|
|
小袁 於 2007-12-15 12:42 AM 發表:
今天是聖誕親子音樂會, 如果你們有空, 請在下午3點回校獻唱
老師也會參予啊,
真的很期待
|
|
|
權 於 2007-12-14 07:24 PM 發表:
唉.... 呢日唔記得黎靈糧==''' 掛住打波... 直到搭車番屋企果時先記得.... 而且果時己經6:45左右==''' ------------------------------------------------------ 最近好唔得閒.... 唔係因為功課多(好小架咋) 係因為最近好鬼鍾意打波.... 成日留係學校打籃球同羽毛球.... d球技進步得好快.... 得閒約出黎玩下都好^_^
|
|
|
Jason Cheng 於 2007-11-20 12:21 PM 發表:
Hello!Do you remember me?????????????? ^-^ +3=
|
|
|
我個日可能..系可能.. 都會遲d先黎到ar... 27號系我個間中學55周年校慶綜合晚會牙..xD 跟住28號我個班ge班會搞活動凡中文大學... 唉..聽個d吾知咩野要聽成45分鐘牙.. help!!悶悶悶... 跟住30號就系我地番llps ge日子!!xP 好期待喔!=]
|
|
|
權 於 2007-11-17 01:06 PM 發表:
re:趙.... 咁勁既.... 我Visual Arts次次都要靠美術字攞分==''' 唔知點解...依家d美術字靚左好多好多好多... 勁有風格...
我諗我果日會遲d到... 因為... 你知架啦... 間學校4:10先放... 而且我整好曬d野果時都要4:30=='' 計埋等車同乘車... 唔番屋企換衫呢... 5:20左右會到架喇= ='''
|
|
|
我U.T.都過意得去既,, 哈哈,, 我Visual Arts全班第1`` Yeah!! 大家加油啊!! 好想快D到11月30啊!! 果個就可以見到你地啦!!
|
|
|
Re:祖碟}哈*我仲記得你個花名!xp 我聽日I.S同Math都有quiz牙..唉.. H.E d野我就做哂.. 幾好!! 你要加油啵!!
吾系! 系6D全班fds加油!!=]
|
|
|
權 於 2007-11-13 09:41 PM 發表:
re:Clean_Water First Form Test完左好耐.... 家長日都過埋.... 都係全班十名內啦... 不夠詳細既老師話未出... 佢話我應該十名內wo..... 分數遲d先講.... 依家要做埋h.e.既野... h.e.果d野實在太難喇...(縫製==!!!)
|
|