○ 。 ° × '6D Blog' × ° 。○
llps6D
暱稱: ○° ×' 6D ' × ° ○
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
6D 班來聚會囉!!!
2009-07-20
各位!!!
today...
kuku
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天


2007-10-14 分類: 未分類

halo!!

我係微ling ar...

見6D blog咁耐都冇人打日誌...

咁我就打番篇關於我架啦!

聽日我個間school有U.T ar..

要test三日試~

唔知點解?

F.1得我個班中文堂係用P.T.H黎教!

用P.T.H黎教唔係唔好~

但係教我中文個個ar sir講個d都唔知咩普通話黎ge?!

又話自己講得好專業!

我P.T.H都係佢教ar.../.\

oh my god!!!

我中文默書...

明明有一百分架嘛!

比佢改改下改到得個75分!\./

佢話我有d寫得樣衰喎!

睇唔到!

咁我就比我d同學睇下啦!

佢地都話:{下!有邊度錯呀?睇到d字呀!!}

聽人地講...

U.T佔20%架!!

如果我U.T差ge話...

死定了!

慘...

中文我死得啦!!!

唔同你地講na!!

我做功課同study lu!!

閉閉!!^^






訪客留言 (返回 llps6D 的日誌)


小袁 於 2007-12-21 06:27 PM 發表:
聖誕節又到了 , 在此, 謹祝各位

聖誕快樂! 身體健康!

我明天到廣西扶貧, 回來後再跟你們分享我的見聞!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小袁 於 2007-12-15 12:42 AM 發表:
今天是聖誕親子音樂會, 如果你們有空, 請在下午3點回校獻唱

老師也會參予啊,

真的很期待
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



權 於 2007-12-14 07:24 PM 發表:
唉....
呢日唔記得黎靈糧=='''
掛住打波...
直到搭車番屋企果時先記得....
而且果時己經6:45左右=='''
------------------------------------------------------
最近好唔得閒....
唔係因為功課多(好小架咋)
係因為最近好鬼鍾意打波....
成日留係學校打籃球同羽毛球....
d球技進步得好快....
得閒約出黎玩下都好^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



saixas1020 於 2007-12-11 08:08 PM 發表:
點解甘耐都冇人打blog既?!?!""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jason Cheng 於 2007-11-20 12:21 PM 發表:
Hello!Do you remember me?????????????? ^-^ +3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jackiefu 於 2007-11-19 10:13 PM 發表:
我個日可能..系可能..
都會遲d先黎到ar...
27號系我個間中學55周年校慶綜合晚會牙..xD
跟住28號我個班ge班會搞活動凡中文大學...
唉..聽個d吾知咩野要聽成45分鐘牙..
help!!悶悶悶...
跟住30號就系我地番llps ge日子!!xP
好期待喔!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



權 於 2007-11-17 01:06 PM 發表:
re:趙....
咁勁既....
我Visual Arts次次都要靠美術字攞分=='''
唔知點解...依家d美術字靚左好多好多好多...
勁有風格...

我諗我果日會遲d到...
因為...
你知架啦...
間學校4:10先放...
而且我整好曬d野果時都要4:30==''
計埋等車同乘車...
唔番屋企換衫呢...
5:20左右會到架喇= ='''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loney_smile 於 2007-11-16 11:31 PM 發表:
我U.T.都過意得去既,,
哈哈,,
我Visual Arts全班第1``
Yeah!!
大家加油啊!!
好想快D到11月30啊!!
果個就可以見到你地啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jackiefu 於 2007-11-13 10:32 PM 發表:
Re:祖碟}哈*我仲記得你個花名!xp
我聽日I.S同Math都有quiz牙..唉..
H.E d野我就做哂..
幾好!!
你要加油啵!!

吾系!
系6D全班fds加油!!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



權 於 2007-11-13 09:41 PM 發表:
re:Clean_Water
First Form Test完左好耐....
家長日都過埋....
都係全班十名內啦...
不夠詳細既老師話未出...
佢話我應該十名內wo.....
分數遲d先講....
依家要做埋h.e.既野...
h.e.果d野實在太難喇...(縫製==!!!)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]